Met D&G naar de USA!

Nog 3 dagen te gaan!

Nog 3 dagen en dan gaat ons superspannende reisavontuur beginnen. We zullen de VS doorkruisen van de West Coast naar de East Coast en jullie kunnen het allemaal van dichtbij meemaken via dit fantastische reisblog. De komende dagen vul ik het blog nog wat aan met algemene info over onze reis. Daarnaast moet het ook nog wat vormgegeven worden maar dat komt allemaal wel. Vrijdag vertrekken we. Geniet ondertussen van een foto van Dirco die een lastige schaaksituatie aan het uitvogelen is.

Groetjes,

Gerto

Waarempel, deze Italiaan lijkt een beetje op mij!

UPDATE: Nou en of! Dus dit zijn we en hier moeten jullie het de komende 3 weken mee doen. Veel plezier.

Reacties

Reacties

Ann

Helemaal niet man.

Conny

ik vind jullie vakantie nu al leuk......

twan

veel plezier in den amerika! en niet teveel strapatsen uithalen he!

Ann

Oh ik dacht dat ie op Gerto moest lijken.
In dat geval: ja inderdaad! Die baard! Dat haar! Dat kettinkje! Die bril! Die trui. etc.

Emiel

Veel plezier :D

Jan

Die lijkt niet op Gerto, die lijkt op Dave Grohl!
(verrek, die lijkt ook op Gerto.........)

Gerto

Ik lijk op iedereen. Ik ben gemiddeld.

Hanny Slaats

Ja inderdaad die jongeman lijkt op jou maar de rest is prima

emiel

Veel plezier in de States, mare dat schaken van jullie tja let wel ik ben dan niet in de buurt om jullie aanwijzingen te geven dus veel oefen en goed opletten boys.. cheers emiel

Vinz

Moet die blonde op Gerto lijken? Sorry...maar ik zie het niet helemaal terug. Desalniettemin, have a good trip boys. And keep away from them darn gators. ;)

Arjan

loper f1-c5! doen!

veel plezier in de states...en waarom er allemaal boedhabeeldjes in de banner staan, leggen jullie vast nog wel eens uit.

Judith

Geniet ervan! Ik ben heel benieuwd naar jullie avonturen...

Corina

Heeeee brother,en vriend haha,ik wens jullie fantastisch avontuur,Doe kristel de groeten in Dallas van mij...Ja zo n gave cowboy hoed lijkt me de max.Pas goed op elkaar,en zeker goed insmeren.Leuk trouwens jullie fotootjes en verhaaltjes,vergeet maar niet te genieten......Veel plezier,misschien kom je eddy wally nog ergens tegen in zijn vliegmachine film aan t maken haha....groetjes xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!